مراقبت و سلامتی

محلول ضد انگل اکتوکر(کیور) ECTOCURE

 

اَنگَل (به انگلیسی: parasite)

به موجودی گفته می‌شود که حداقل یک قسمت از دوره زندگی خود را بر روی یا داخل بدن موجود زنده دیگری زندگی کرده و از این زندگی فایده می‌برد یا تغذیه می‌کند..

 

گیاه یا جانوری که دچار انگل می‌شود میزبان نام دارد. بعضی از انگل‌ها فقط با میزبان معینی سر و کار دارند. برای نمونه انگل آلش تنها روی ریشه درخت آلش زندگی می‌کند؛ ولی سایر انگل‌ها در انتخاب میزبان سخت‌گیر نیستند.

 

آبزیان نیز مستثنا از انگل ها نبوده و نیستند . ماهیان زینتی آکواریوم عموما با انگل هایی نظیر ایک (سفیدک) ، اودینیوم (مخملک) ، آرگولوس و نیز انگل های ژیروداکتیلوس و داکتیلوژیروس دست و پنجه نرم میکنند. این انگل ها برای ماهیان آکواریوم شما خطرناک بوده و کشنده هستند . در گذشته درمان های متفاوتی برای آنها استفاده میشد که گاهی باعث تلفات و از بین رفتن ماهی ها میشد اما امروزه با پیشرفت و علم و تکنولوژی داروهایی به تولید رسیده اند که استفاده از آنها بسیار راحت بوده و با خیالی آسوده می توانید آبزیانی شاد و سلامت در آکواریوم خود نگهداری کنید. در ادامه به معرفی یکی از آنها می پردازیم.

 

 

 

داروی ECTOCURE

در درمان انگل های جلدی و آبششی نظیر ایک (سفیدک) ، اودینیوم (مخملک) ، آرگولوس و نیز انگل های ژیروداکتیلوس و داکتیلوژیروس قابل استفاده می باشد. این دارو همچنین در درمان بیماری های ناشی از عوامل قارچی و باکتریایی نظیر پوسیدگی باله و دم ، پنبه ای شدن دهان و سایر آلودگی های جلدی و آبششی موثر است.

 

نحوه مصرف :

به ازای هر 10 لیتر آب ، 12 قطره به آکواریوم اضافه کنید. بعد از 24 ساعت سیفون 80 درصدی با آب بدون کلر و هم دما انجام داده و سپس تمدید دارو انجام دهید. دوره درمان حداقل 3 روز و تا محو شدن علائم بیماری خواهد بود.

جهت سفارش این محصول اینجا کلیک کنید

 

توجه

طی درمان از داروهای دیگر و یا نمک استفاده نکنید!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *